EX K 12 C Blog

Az osztályról az osztálynak avagy hogyan TELTEK a "Bírkák" mindennapjai !

Hát igen Tsipa te megint kitettél magadért :D Annyira birom azt ahogy elöadod a storyt :)
Nekem is hasonló kellemes élményeket hozott az este !
Eleinte nekindulva az estének elég ideges voltam mert nem volt egyszerű anyával meg a családdal ugy elkészülni h ne kapjak idegbajt :D!
De csak eljutottunk a szalagavatóra is senkinek nem lett baja XD
Nagy nehezen a helyünket is elfoglaltuk ...jött a szalagtűzés és a harmadikosok műsora !! Ami nekem spec tetszett , föleg a táncos része , K. Szabó tanár út felejthetetlent alakitott :D de Veres Misi "beckham"-es sérója se volt semmi , furcsvolt így visszanézni !
Aztán ugy a termünk felé veetünk az irányt mihelyts ez véget ért ! Utközben a gratuláló tömeget kellet kezelnem :D NoRronak egy vállveregetéssel sikerült is elsőre leszednie a szalagom!
Utána a zakóm belső zsebében pihent biztos ami biztos alapon !!
Hát ami az alkohol ...khömmm ..izé akarom mondani üdítő fogyasztást illeti hááát az nem okozott csalódást !! :D Sztem talán találtak volna egy kis vért sz osztály alkoholjában , magyarán nem volt semmi...Az este folyamám amennyire nem biztam ebben a no name bandában egész jo hangulatot csináltak , (hallkan jegyzem meg annyi piával amennyit ittunk mind1 volt milyen zene szól XD) és egészen élvezhető volt !!

Mindent összevetve a szalagavató egy nagyon jo este volt , Pála nem tudom elmondhatja-e ugyanezt !!
Mostmár csak a farsang maradt h maradandot alkossunk party téren !! :D
Meg a holnapi hagyomány teremtő nap ...huuuu :D
Képek lesznek !!