EX K 12 C Blog

Az osztályról az osztálynak avagy hogyan TELTEK a "Bírkák" mindennapjai !

Jaj hát Cső xD Nah én is befutottam ide :D Hát ha már a szalagavatóról beszélünk akkor elsőnek a szalagtűzésről :DA zene naon odabaszott hát igen nem hiába C-sek :D Nah és akkor a táncról. Hát ahogy elkezdődött belépünk a tánctérre semmi gond csak mikor a közönség felé néztem megláttam a piciny kis családom, de eme események előtt megláttam pár ismerős arcot is :D és ez a pillanatkép, olyan hatást váltott ki belőlem, hogy szétröhögtem tánc közben az „agyamat”. :D A végén minket tapsoltak meg a legjobban (nem vok nagyképű csak az igazat mondom xD) hát de nem is lehetne máshogy fogadni minket :D De azért a többi tánc se volt az utolsó. Hát ezután jött a Buli xD amin lábam kicsit széttáncoltam kitűzőmet elhagyám és eme esemény sokkolt hogy most mi a fasszal villogok xD (de hétfőn kaptam újat szerencsémre). Mondjuk előttem szólokhoz képest én is azt vallom hogy nem volt rossz a Pop Secret Band amit hallottam belőle xP. De ennél jobb buli nem kell sose az a biztos.

Köszönöm eme lehetőséget, hogy véleményemet ily módon kifejthettem drága nézőközönségünknek hát ha nézi még ma valaki annak jó éjt a többi meg így járt mi a fasznak alszotok ilyenkor xD

Ui.: A helyesírási hibákért és az egyéb dogokért felelősséget nem vállalok vessetek magatokra
ha észreveszitek :D