EX K 12 C Blog

Az osztályról az osztálynak avagy hogyan TELTEK a "Bírkák" mindennapjai !

Na ha már a szalagavató jött szóba....

Mit ne mondjak minden várakozásomat és pénztárcatöltelékemet felülmúlta az esemény, és annak
előszelei. (Ezúton üdvözlöm kedves Szél barátomat ×D) Én biz a keringős osztagban voltam, és amilyen szar kedvvel indultam az első próbákra, annyira kezdtem megszeretni a vége felé. Így volt ez magával a tánccal is... emlékszem mikor tánctanáraink baszogattak hogy embereljük meg magunkat mert így a büdös élet vérveretes nemiszervében sem fogjuk betanulni a koreográfiát. Ennek ellenére nagyon is jól ment.

Maga a szalagavató meg aztán vitte a prémet. A szükséges formaságok (szalagtűzés, tánc) után végre csatlakozhattam barátnőm ölelő karjaiba és kezdődhetett a parti, C-s szakszóval a TOTÁÁÁÁÁÁÁÁÁL!!!!
Bevettük magunkat a 15-ös terembe nemgyengén. Ez azért különleges számomra, mert július 15-én ismerkedtem meg Kicsimmel, szóval ez nekünk egy szerencseszámunk :D December 15., 15-ös terem. Mike'még?! :D

Gratulálnék Szélnek és Babónak az énekóráért :D (Babót a videó végén pont barátnőm hívja fel :D:D)

Fél 10 magasságában elkezdtünk poharazgatni a terem egyik sarkában az öcskösökkel. A táncpartneremtől kapott eins üveg Jagermeister szinte paranormális sebességgel párolgott bele a szervezetünkbe, nem beszélve a néhány pezsgő és cseppnyi igazi Lidl-s vodkáról. A bátyáméktól kapott körtepálinkát inkább hazaküldtem :D

Mikor már elég feelinges volt, aminek feelingesnek kell lennie, elhatároztuk hogy bizony lemegyünk partizni. A Pop Secret Band megint odavágott a lábak alá, roptuk is rendesen. Egy wc-re tett rövid kitérő alkalmával sikerült összefutnom Örmény László kedves angoltanárunkkal, aki megkérdezte hogy én most támasztom az ablakot (mer neki vótam dőve he). Erre én ennyit tudtam felelni: "Ööö... majdnem.... minnyá". Nyelvtan 1es, hatév fegyház.

Mindenesetre fergetes buli volt, bár Pála Dani erről lehet többet tudna mesélni... ×D